lördag 4 januari 2014

Formbesked och träningsprogramskrivande

Fjärde (eller möjligtvis femte, är för lat för att kolla träningsdagboken, men jag tror det var fjärde) tempopasset efter graviditeten. Progressivt upp till fyra kilometer sedan hålla farten i tre kilometer innan två, som blev tvåkommafem, kilometer nedvarvning. Förstahandsfokus på att hålla ihop tekniken. Farten fick komma i andra hand. Och vips krossade jag föregående tempopass tider/farter utan att det kändes tuffare. Fortfarande strax under tröskeln. Bästa känslan!



Resten av dagen satt jag framför datorn med Ester sovande i bärsjalen. Skrev träningsprogram och fakturor. Kollade runt lite på nätet och fick bekräftat att jag nog kan och bör höja priset för mina tjänster lite. Vilket passar bra nu när det är nytt år och allt. Men jag väntar tills på tisdag, då julen och ledigheten är helt slut. Så går du och funderar på att skaffa dig en löpcoach dom skriver individuellt utformade program utifrån just dina mål och förutsättningar tycker jag du ska passa på nu. Skicka en intresseanmälan till lopningolivet@gmail.com senast måndag så får du mer information.

5 kommentarer:

Rund är också en form! sa...

Härlig känsla!!! :-)

Lisa B sa...

Härligt!!

Jonna Fartfylld sa...

vad härligt att du har en sådan känsla i fartpassen! och kul att det rullar på med firman! jag är sugen på att "ta hjälp" på ngt sätt men det får bli när jag börjat jobba igen. kram!

Aka sa...

Jag önskar dig ett fantastiskt framgångsrikt år!

Snorkkis sa...

Härligt. Tänk att du redan visar såna formbesked - otroligt stark kropp.

Vi kom aldrig in i sjalanvändningen, men verkar himla praktiskt och mysigt!